meeBo

Friday, July 24, 2009

kepada dia yang mengerti..

kenapa perlu hadir perpisahan disaat diri ini amat memerlukan dirimu kasih.Kemana janji setia diri mu? kemana kata mahu sehidup semati..Disaat ini diri ini amat merindui diri mu wahai kekasihku..

Walau pahit untuk diri ini menerima..Kini aku pasrah mungkin tiada jodoh diantara kita walau setelah empat tahun diri ni cuba dan berusaha untuk mengekalkan jodoh yang kita bina atas dasar cinta.

Tidak akan aku lupa jasa mu wahai kasih menjagaku sepanjang aku sakit..Wad 3B menjadi saksi betapa cintamu amat kukuh waktu itu walau nyawa ku dihujung tanduk..terima kasih kasih wahai kekasih.

Mungkin ada sebab diri mu berubah hati,mungkin dirimu dah tak daya melawan segala rintangan yang sering melanda cinta kita...

Aku telah dan sentiasa memaafkan diri mu kasih..kerana kasih sayang..cintaku pada mu tulus dari dasar hatiku ini..

Aku sentiasa mendoakan kesejahteraan dirimu,mendoakan dirimu bertemu jodoh yang terbaik..dan mandoakan semoga dirimu sentiasa dalam lindungan yang Maha Esa..Amin

(Tulus iklas kepada,hasinur rasyidah)0411am 24-07-2009

No comments: