meeBo

Wednesday, July 29, 2009

kepada yg mengerti..

Assalamualaikum.. kepada si dia yang amat ku rindui,pertemuan kita pagi ini,mata bermakna bagi diri ku ini,sekarang aku mengerti kenapa dirimu tergamak mengambil keputusan meninggalkan aku, sedikit pun aku tidak menyalahkan dirimu wakai kasih...
Aku menerima keputusan yang terpaksa dirimu ambil,kerna hubungan kita yang dah 4 tahun ni tidak direstui keluarga mu, aku pun ada membuat silap,terlalu banyak silapku.
Aku tahu dirimu amat menderita walau pepisahan kita ini atas pilihan mu,mungkin betul kata mu,biar kita terseksa dan sakit sekarang dari kita dihalang waktu kita nak mendirikan rumah tangga..
Titisan air mata dipipi mu wahai kasih dipagi hari,disaksikan matahari pagi yang menyinari segenap ruang ditanjung harapan(pelabuhan klang),sudah cukup membuat diri ini mengerti wahai kasih bertapa dirimu menderita dengan ketiadaan ku di sisi mu.
Aku nak kamu tahu wahai kasih,walau diriku tiada lagi bersama mu,namun nama dan ingatan ku pada mu tak penah padam..kerana cinta yang tulus dari hati ku ini.
Jika telah ditakdir satu hari nanti kita tak dapat lagi berhubung,aku nak kamu menjaga diri mu dengan baik dan jangan lupa semua janji kita,satu sahaja yang diri ini ingin kau tahu wahai kasih..aku tetap cinta kamu sehingga akhir hayat ku kasih,mungkin jodoh kita samapai disini sahaja,tetapi siapa yang dapat menduga kuasa YANG MAHA ESA,mungkin suatu hari nanti dengan izin-NYA kita akan bersama semula.. AMIN
tarikh:28/07/2009
masa: dalam 8 pg hingga 11.30 pg
lokasi: tanjung harapan (tempat bermula harapan ku bersama mu,dan berakhirnya harapan itu)

No comments: