meeBo

Tuesday, January 25, 2011

Youtube Link

Salam..Lama tak bloging..penat keje byk skrg..
baru sekejap aku masuk youtube aku.. satu video ni aku upload 05/sep/2010 (ni video nyer)
dalam masa 4 bulan lebih dah ada 8,748 viewer ..video lain yang aku upload tak banyak viewer macam tu pun..huhu
Dan yang paling mengejutkan sumber utama sebanyak 3,096 viewer datang dari embedded pada facebook...
Yang menjadi aku tak tahu sape yang taruk embedded video tu kat facebook...
Tapi takpe,dia tolong promot video aku..Kepada mereka yang tarik embedded video aku kat Fb thanks a lot..
orait time to ngorok....huhuhu
(pic ni sebagai rujukan


2 comments:

hambaNya said...

assalamualaikum .

na thu ta ?
sy p'nah minta ap yg ad dlm doa ny .
meminta p'tlongan DIA , tika aty d lnda kcwa .

ta suma prkra yg d hyati kta akn dpt .

salam .
dr insan yg kamu tidak kenali .

Teka-teki said...

Waalaikumusalam..

Betul tu..tak semua yang kita hajat akan dapat..walau sekuat mana kita usaha,walau setinggi mana kemahuan kita tu,jika tidak dengan izin-Nya memang tidak akan kiperolehi